fredag 17 september 2010

Shopping mani

När jag kollade min mail idag hade jag fått ett från mail från Jotex.Först kände jag: åh nej ska det redan börjas tjata om julen. Men jag kunde ju inte hålla mig så jag var tvungen att titta vad dom hade för nått och då blev jag ju sugen :P Fast inte på julsaker, jag vill ha ett nytt överkast och lite kuddar så såg jag ett par fina gardiner som skulle passa i Malvas rum :) Jag får klura lite så får vi se om det blir något :P ska höra med mamma om hon ska ha något så vi kan dela på frakten :) hihi


Idag vet jag inte riktigt vad Malva och jag ska hitta på, nu ligger hon och sover efter badet som hon blev tvungen att ta i morse för hon spydde ner hela sig stackarn :( Fast hon tycker ju om att bada som tur är :) Får se om vi orkar göra någonting idag, ibland är det så skönt att bara vara hemma.

Igår var andra gången på baby massagen och Malva tyckte inte lika mycket om det den här gången hon blev ledsen efter halva tiden så hon fick sitta i mitt knä medans jag masserade henne ist, och när hon hade satt igång alla andra att också bli ledsna då blev hon lugn igen :P haha vilken knasfia jag har :)

2 kommentarer:

  1. om du inte redan beställt så kan jag va med o beställa, jag ska beställa julgardiner :P hahah

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte beställt så det kan vi göra då :) påminn mig ikväll om vi ska träffas sen :)

    SvaraRadera