måndag 13 september 2010

Mys Malva!

Igår var det en seg och tråkig dag vi gjorde i princip ingenting klockan blev nog närmare fem innan vi kom iväg till affären för att handla. Danne var sugen på tacos så det fick det bli så där på söndagskvällen, och så började ju ensam mamma söker som vi såg på i brist på annat (och för att jag tycker att det är lite kul :P)


Idag började morgonen med att Malva vaknade och ville äta när Danne skulle åka till jobbet, och som vanligt vill hon vara vaken någon timma på morgonen innan hon kan somna om och sova några timmar till :) Så vi gick ner och satte oss i soffan och tänkte titta på tv, men precis när vi satt oss ner så spydde hon ner sig själv och hela mig :/ Så det var bara att gå upp och ta av henne pyjamasen och torka av henne, så fick hon ligga i sin säng medans jag hoppade in duschen. När jag hade tagit en snabb dusch så hör jag hur Malva ligger och "pratar" jollrar och skrattar med sina figurer som hänger i hennes mobil över sängen, hon är för söt lilla pluttan :D <3 hon kommer nog bli en riktig pratkvarn för gud vad hon har börjat "prata" med allt hela tiden :) Tyvärr fick jag avbryta hennes roliga lek och pratstund för att hoppa i badet i stället, fast det gjorde nog inget för hon älskar att bada :) Och det bästa var nog att dom nya badleksakerna fick vara med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar