söndag 26 september 2010

Inget intressant!

Hej hej hemskt mycket hej! :p idag har jag inget intressant att skriva om känner jag så det får bli ett kort inlägg :) Det regnar ute, malva ligger och sover en stund, danne är nere i stugan hos sin farmor och farfar en sväng och jag har precis tittat på reprisen av dansfeber :P Haha jaa vad ska man säga på något sätt så har jag kommit fram till att det är mycket roligare med killar som klär ut sig till tjejer än tvärtom. Jag tyckte att det var rätt personer som gick vidare dom var faktiskt roligast att titta på, Tobbe & Markoolio och sen Joakim Nätterqvist :) När danne kommer hem från stugan om en stund och Malva har vaknat till så ska vi åka och storhandla och sen börjar det nog bli dags att laga mat efter det. Så ser våran dag ut idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar