torsdag 30 september 2010

Bye Bye September

Idag är det sista dagen på den här månaden så nu har ytterligare en månad gått. Idag känner jag mig lite små deppig eller morgonen började bra, jag har suttit och tittat efter julklappar till Malva så att man får lite förslag i alla fall, jag har tittat mycket på hemsidan www.lekmer.se och skrivit upp en liten lista på julklappar :)
En sak som jag har tänkt på innan och som jag hittade var ett bollhav :)
Men vi får väl se vad det blir till lilla stumpan :) helst skulle vi ju ha ett hus och ha ett lekrum så att man kan göra ett eget bollhav :) Och det var när dom tankarna kom som jag började bli deppig :P Jag tror att varken jag eller danne trivs så vidare värst i våran lägenhet och det är så tråkigt att gå hemma och se hur tråkigt det ser ut här. Men vi får hoppas att vi inte ska bo här så länge till :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar