tisdag 6 mars 2012

Trött av att vara hemma!

Gud vad trött man kan bli av att bara vara hemma och inte göra någonting, jag är redan trött nu och då har jag bara gått fram och tillbaka till dagis för att lämna Malva och det är ingen lång bit :P Jag hade ju sett fram emot att kunna få lite gjort hemma när jag får ha Malva på dagis, men jag orkar verkligen inte, igår tog det en hel dag att rensa i ett skåp :P Visst jag gjorde lite emellan men inte mkt! Jag börjar känna mig ganska tjock och klumpig nu speciellt när alla andra börjar träna och ska gå ner i vikt :) hallå jag då! ;) jag får försöka att ta tag i att börja springa igen i sommar :) Men då får jag nog springa med någon annan än Danne eftersom han får vara hemma med våra barn då :)

En sak som bidrar till att jag är så trött är nog för att jag sover väldigt dåligt på nätterna, jag vaknar av att jag vill sträcka på mig, men känner att jag kommer få kramp i vaderna om jag gör det så då får jag låta bli och försöka lägga mig på något annat sätt ist. När Malva låg i magen vaknade jag inte innan jag fick kramp utan jag vaknade av att jag redan hade fått kramp, aj aj inget skönt alls. Men det är ju inte så långt kvar nu :) Längtar verkligen efter att få se vad det är för liten krabat där inne i magen :)

Förra gången gissade jag på en flicka från första början och drömde att det var en flicka så det höll jag fast i, den här gången har jag trott att det är en pojke först men drömt att det är en flicka så jag har varit mer osäker, men jag kan ju inte gissa på båda könen så därför har jag bestämt mig för att gissa på en pojke som jag trodde på först :)

Ni andra får gärna gissa på vad ni tror :)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är en tjej men hoppas på en kille eftersom jag själv inte fått nån lillkille!
    Ta det lugnt nu innan lillen kommer.
    När nr 2 kommer så får man betydligt mycke mer att göra!
    Ta vara på tiden och unna dig/er(danne och dig) något extra utan Malva. Låter kanske elakt att säga så men passa på att njuta. Svårare att få barnvakt åt två.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får se om det blir en 4:e tjej ;)
      Jo jag försöker att ta det lugnt men det är svårt, det är ju när Malva är på dagis som kan passa på att få nånting gjort hemma :)

      Vad önskar ni er i bröllops present förresten? Ni får göra en önskelista :)

      Radera