söndag 25 mars 2012

Äntligen vår

Nu måste ju iaf våren ha kommit på riktigt när det är 10 grader varmt kl halv 8 på kvällen till och med :)

Malvas rum börjar bli färdigt :) i veckan ska vi köpa lister, och jag har beställt ett träd som hon ska ha på sin gröna vägg, som skulle komma på tisdag :) men tyvärr får jag vänta med att inreda hennes rum sen, eftersom vi ska göra i ordning rummet bredvid efter och då måste vi ställa in grejerna som står där i Malvas rum så länge, men då hinner jag ju bestämma mig lite mer för hur det ska se ut :)

I onsdags fick vi hem våran nya vagn :D Det gick verkligen fort, vi beställde den i söndags :P Ska bli så roligt att testköra den ute sen när bebis kommer =) Idag är det 40 dagar kvar till bf! haha nu blir jag nervös igen när jag inser att det inte är lång tid alls :P Jag mår hyfsat bra, men jag får förvärkar lite till och från, fast dom går ju över så det är inte så himla farligt, jag blir jätte jätte trött under tiden och efteråt bara. Annars är det mest halsbrännan som är jobbig och om jag gör "för mkt" åt gången så blir jag jätte andfådd och jätte trött då med, ibland räcker det med att skala potatis :P men då får man ju en anledning att vila :)

I fredags var Malva ledig från dagis för vi följde med mamma till Linköping, då passade vi på att hälsa på mina kusiner Jocke och Alex med deras familjer :) Det blir ju inte för ofta tyvärr. Men redan idag får vi träffa Alex och Natta igen ;) som kommer hit :) Dom ska ha barn samtidigt som oss, det blir roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar