tisdag 20 mars 2012

Andas och räkna till 10!

Usch idag har inte varit en rolig morgon :/ Jag har börjat få förvärkar som verkar bara komma på morgonen än så länge, och så mår jag illa samtidigt. (Med Malva i magen fick jag förvärkar tidigt och höll i sig ganska länge, men inget illamående vad jag kommer ihåg) När det här kommer på morgonen så blir jag jätte lättirriterad så fort något går emot mig och jag känner mig allmänt sur och grinig. Stackars Malva bara som knappt kan röra sig innan jag blir irriterad på henne :( Tur att dagis finns, så hon slipper vara hemma med en tjurig och irriterad mamma. Och tur att det än så länge inte är varje dag som jag mår så här. Nu när jag har lämnat Malva på dagis ska jag passa på att vila iaf och hoppas på att det går över så jag kan vara lite gladare och piggare sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar