tisdag 27 mars 2012

På våran altan


Idag har jag inte fått så jätte mycket gjort, det blir tyvärr så när man vet att man kan skjuta upp allt tills dagen efter :P Men jag har iaf satt ihop Malvas bord :) Vi köpte det förra sommaren men då skulle vi flytta så det blev inte att vi satte ihop det då. Jag hoppas att hon blir glad när hon kommer hem från dagis sen och får se det :D

Igår hade jag förvärkar igen och det verkar fortfarande bara komma på morgonen, den här gången fick iaf inte Malva lida för det, men jag tycker synd om henne om hon kommer vara hemma när dom riktiga värkarna börjar :( Jag hoppas det sätter igång på helgen så att Danne är hemma lr när hon är på dagis.

Jag har börjat packa bb väskan, men det är fortfarande saker jag måste handla hem som ska ner i väskan också, så snart börjar jag bli redo men inte riktigt än :P

4 kommentarer:

  1. Så fint det blev gumman, hon kommer nog bli jätte glad :) Ja det är bra i fall något skulle hända så du är förberedd ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hon vart ju inte överförtjust precis, Det var nog mer jag som var ;) men hon satt där och fikade när vi kom hem iaf :)

      Radera
  2. Kanon fint:) Fint med blomman på med!!! Vi har inte tagit fram vårat än men tänkte göra det till helgen:)

    Ja, det tänkte jag ofta på med när det skulle sätta i gång och om William var hemma, som tur var märkte han ju aldrig något då han precis åkt till dagis då det satte i gång ordentligt. Tänker att stackars barn om han "tvingats" se på då jag hade mina värkar och hängde i hatthyllan,hahhaa! skadad för resten av sitt liv;)
    Puss kramis!!!
    Ses snart??!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mysigt när man äntligen kan ta fram trädgårdsmöblerna :)

      Hehe jaa det är precis det jag är rädd för att Malva ska tvingas se på när jag har jätte ont och säkert beter mig jätte konstigt, så hon får men för livet stackarn. Jag får väl ringa in förstärkning om hon nu skulle råka vara hemma då :)
      Ja det tycker jag absolut att vi ska :)
      Puss, kram

      Radera