måndag 12 mars 2012

Åh vad tråkigt!

Vilken jäkla skit influensa det är som går nu, ska man aldrig få slippa skiten =( Vi var sjuka hela familjen för ett par veckor sedan och har väl varit friska i 2 veckor nu iaf. Men nu har vi fått tillbaka skiten, iaf jag och Danne, Malva har blivit hostig igen och lite snorig, så jag hoppas att det inte blir värre på henne också.

I lördags var jag på tjejmiddag <3 det var hur trevligt som helst och vi hade jätte roligt :) Jag var inte kvar så jätte länge stannade bara till kl 23, men jag hade ingen lust att följa med ner på krogen och så vet jag ju att jag sover dåligt på nätterna nu och aldrig får någon sovmorgon, även om Danne skulle gå upp med Malva så kommer hon in och tjatar på mig att vi ska göra saker, och innan Danne ens har hunnit vakna och gått upp så har jag redan hunnit piggna till för jag är så himla lättväckt, så jag vet ju att sovmorgon är kört så länge Malva vaknar kl 6 på morgonen :P

På lördagen kände jag iaf inte av någon influensa förens jag kom hem på kvällen då jag kände att jag började få ont i halsen, sen satte det igång :/ Hela natten hostade jag och snorade, hela dagen igår och i natt igen :( Jag är glad att Malva iaf har klarat sig än så länge ganska lindrigt för jag känner att jag inte vet om jag orkar med att ha henne hemma en hel dag själv när jag dessutom mår skit :( 

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se på någon film och bara vila! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar