tisdag 5 april 2011

Vår dag

Igår var väl den härligaste dagen på länge :) Så himla skönt väder :) Jag och Erika tog med oss Malva, Isa och Marvin och gick en skön promenad men vi stannade på vägen och satt ute och åt varsin mjukglass :D Jag och Malva var hemma vid halv 4 tiden efter att ha gått hemifrån kl 13 tror jag. Och när Danne hade kommit hem och vi hade ätit mat så gick vi ut på en riktig långpromenad :) Vi var ute i 1,5 timma och bara gick :) Det är livet det :D Idag blir det öppna förskolan som gäller :)

Glasshäng

När jag, Danne och Malva var på stan i lördags köpte han 2 st & tecken till mig som jag vill ha hemma, Jag har tänkt att köpa bokstäver och iaf  M D S eller om det blir hela våra namn så ska & tecknen stå emellan. Det tror jag blir fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar