onsdag 27 april 2011

Måla eller Inte?

Som några kanske vet så tycker jag om att teckna, och periodvis gör jag det ganska mycket :) När Malva låg i magen blev det ganska många faktiskt, men nu har jag annat som jag måste prioritera hela tiden. Men däremot har jag teckningar som jag tycker väldigt mycket om men som jag inte vet hur jag ska jag göra med. Dom är inte färglagda och enligt mig är dom jätte som dom är, men frågan är ju när man ramar in dom och sätter upp dom på väggen. Kommer dom att synas utan färg då?? Någon som vill vara snäll och ha en åsikt, som lite hjälp på traven ;) Risken är ju att jag förstör dom om jag börjar färglägga :/ Världsliga bekymmer jag har känner jag :P Men skulle jätte gärna vilja ha upp dom i Malvas rum :)


Dom här två målade jag när jag gick i 8:an (Jag målar alla mina teckningar på fri hand ifall någon skulle undra)

Pst! Jag behöver inte vänta på posten längre för Dannes present var med :D Men han måste få se den först innan jag visar upp den ;)

4 kommentarer:

  1. Tycker du kan göra dem svartvita,alltså bara fylla i konturerna med svart:) kanske lägga lite skuggningar bakom?? så de blir mer "levande". vad du än jag gör så va de himlans fina o kommer bli super fina i malvas rum! kram kram Cissi,william o albins mamma

    SvaraRadera
  2. Jag tycker precis som föregående att du kan fylla i konturerna med en svart penna så blir det nog skit fint :)

    SvaraRadera
  3. Tack för era tips :) Jag får prova med det :)

    SvaraRadera
  4. Tror den översta i allafall kan "försvinna" in i väggen.

    SvaraRadera