tisdag 26 april 2011

Påskhelgen

Den här helgen har varit en riktigt bra helg :) Så därför har jag inte haft tid att med blogga, har haft fullt upp hela tiden :)

Skärtorsdag: Pappa Daniel fyller 24 år! Stress hela dagen i stort sett :P Allt tog längre tid än vad jag hade räknat med, men det gjorde ingenting för presenten var inslagen till Daniel kom hem och pajen och pannacottan var klara tills gästerna kom :) Min familj och Daniels mamma och lillasyster kom och firade honom. Jag gjorde både paj och pannacotta som jag aldrig har gjort förut och båda vart jätte bra, så jag är lite stolt! På kvällen när alla hade gått hem, gjorde jag en cheescake till dagen efter.

Malva hjälper pappa att öppna hans paket.


Långfredag: På morgonen passade jag på att åka och träna. Vid 12 tiden kom Daniels pappa,farmor,farfar,morfar,Ulla och hans lillasyster. Så då bjöd vi på cheescake som jag heller aldrig hade gjort förut men den vart också jätte bra :)
På kvällen vart vi hembjudna till mina föräldrar på varmsmörgåstårta :)



Påskafton: På morgonen fick Malva sitt påskägg av oss. Hon fick en leksak i. Sen åkte jag och tränade :) När vi hade ätit frukost gick vi en långpromenad innan det var dags att gå hem till mina föräldrar idag igen för att äta påskmat :) Vi vart kvar där hela kvällen så det blev en långpromenad till och på kvällen grillade vi :) Premiär för oss :)

Hoppar studsmatta hemma hos mormor och morfar Micke


Påskdagen: Kalas idag igen, Daniels storasyster med familj kom och firade honom. Vi satt ute och fikade i det sköna vädret. Det blev en långpromenad även idag :) Och vi hälsade även på hemma hos Malvas farfar, (farmor jobbade hela helgen)

Mitt mindre lyckade påskris :P


Annandag Påsk: Jag åkte och tränade på morgonen. Efter frukost gick vi en långpromenad igen :P Och mitt på dagen åkte vi hem till Thess, Jonas, Kevin & Elias :) Det blev en promenad till lekparken och när kom tillbaka grillade vi :) Jätte mysigt :) På kvällen när vi åkte hem passade vi på att storhandla så nu är dte gjort också! :)

Idag blir det nog att träffa min syster, hon har påsklov den här veckan så då kan man ju passa på att träffas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar