tisdag 12 april 2011

Öppna Förskolan...

Idag blev det ju inget roligt väder iaf! Hoppas att det blir bättre till helgen igen :)
På förmiddagen gick jag, Erika & Jenny ner till öppna förskolan med våra barn. Det vart sångstund, fika och prat med alla andra mammor som också var där. På hemvägen duggade det lite och det var ganska kallt så idag kommer nog jag och Malva hålla oss inne resten av dagen, iaf tills pappa kommer hem, så får vi se vad vi hittar på då :) Jag har iaf kommit på en fin födelsedagspresent till honom som jag har beställt idag, så nu hoppas jag att den hinner komma innan han fyller år (nästa torsdag) Nu ska jag och Malva gå ner och äta lite :)

Så här grått är det utanför vårat fönster idag.


Hoppas att alla har en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar