lördag 9 april 2011

Sol

Idag skiner solen, härligt härligt :) Så det får nog allt bli en promenad lite senare :) Idag hoppas jag att vi ska hinna med och rensa ganska mkt i förrådet annars får vi ta resten i morgon. Men jag vill verkligen att vi ska få det gjort den här helgen så att vi får det överstökat :) Och nu när det börjar bli så fint väder så börjar jag bli sugen på att göra i ordning på altanen :) Med lite blommor och iaf ta fram det lilla bordet och två stolar till så att man kan passa på att sitta ute lite om det nu blir så varmt någon dag, och det hoppas jag på, det värsta e ju blåsten :/
Jag har hittat precis ett sånt utemöbel set som jag ville att ha Malva ska ha. På rusta :) Men får se när vi åker och köper det.



Igår var Malva hemma hos sin mormor en sväng medans jag var och tränade :) Och när Danne kom hem gjorde jag baconinlindad kycklingfilé och potatisgratäng som blev jätte gott ;)

2 kommentarer:

  1. såå gott, gud vad sugen jag blev :P

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätte gott ;) Jag blev sugen på att grilla nu när det är så fint väder :)

    SvaraRadera