tisdag 22 mars 2011

Vår

Gud vad skönt väder det är idag :) Älskar älskar!! Idag gick jag och Malva och mötte upp Erika och Isa utanför dom och sen gick vi ner till öf elvan där vi mötte upp dom andra mammorna och barnen :) Det var jätte mkt folk idag så sångstunden fick till och med delas upp i två omgångar. Men jag måste säga att sångstunden på elvan är bra mkt bättre än på stor och liten så det kommer absolut bli fler gånger. Erika och Isa gick hem lite tidigare än oss så på vägen hem bestämde jag mig för att vi skulle gå en extra lång sväng bara för att det är så himla fint väder :) Så ist för 20 minuter som det brukar ta hem så tog det 50 minuter och det var det lätt värt :) Synd bara att det inte ska vara lika varmt resten av veckan, enligt smhi ska det bli lite kallare igen :/ När min syster slutar skolan ska hon vara snäll och komma hit och se efter Malva så att jag kan åka och träna :) Jag hoppade över det helt förra veckan eftersom vi var så förkylda då. Sen ikväll vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar