torsdag 31 mars 2011

Frissan

Idag äntligen ska jag gå till frissan och klippa framförallt min lugg som börjar bli väldigt lång och bara hänger ner i ögonen hela tiden. Av någon anledning blir det inte att man går och klipper sig lika ofta längre :P Men jag prioriterar annat helt enkelt.

I eftermiddag ska jag och Erika ha en dejt i gymmet :P Och efteråt ska vi simma :) Det ska bli skönt, jag har inte kunnat träna nånting den här veckan än så det får nog bli ett pass på lördag också :) Det är skönt för då kan man gå när det öppnar på morgonen, jag är ändå så pigg och bara hoppar runt som en studsboll på morgonen om jag inte har något att göra :P

I morgon är det 1 april, får se om man lyckas med att lura någon då (jag är alltid skit dålig på det)
När min syster slutar kl 2 ska hon ha Malva så ska jag och Erika åka och handla tills på lördag då vi ska ha tjejmiddag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar