fredag 18 mars 2011

Pyttsan också :p

Det visade sig tyvärr att min dröm jag hade igår natt inte var sann :( Jag drömde nämligen att våra vänner som är beräknad att få barn den 27:e mars fick barn igår då. Men det fick dom inte :P Hoppas att dom får i helgen iaf, jag kanske drömde om en annan dag egentligen :P Aja han kommer när han kommer iaf :)

Idag bär det äntligen av till Skövde iaf :) Men skit tråkigt är ju att det var tvunget till att börja snöa just idag bara för att vi ska åka 28 mil, så det blir till att ta det försiktigt iaf. Hoppas att vi kommer iväg skapligt, beror lite på när Danne gå hem från jobbet. Nu ska jag och Malva styra med lite morgon bestyr och packa det sista.
Hoppas att alla får en bra helg, för det vet jag att vi kommer ha ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar