måndag 28 mars 2011

Fått mycket gjort

Den här helgen gick hur fort som helst men jag tycker ändå att jag har hunnit med mycket :)

I fredags när jag skulle träna var Malvas mormor snäll och hade henne under tiden, dom gick ner på stan och som min mamma påstår så pekade Malva på ett par skor som hon ville ha som min mamma då givetvis bara var tvungen att köpa

Jag hade ett par converse när jag var liten så då tyckte ju min mamma att Malva bara måste ha ett par hon också :P Tack snälla mormor säger Malva :D

På kvällen kom Emelie och Leia hem till oss och vi åt fläskfilé knyten med potatisgratäng och sallad :) Det var en mkt trevlig kväll som vi borde göra oftare :)


I lördags ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde jobba på söndag och det kunde jag ju såklart :) Så eftersom jag hade tänkt att träna på söndagen fick det bli ett pass på lördags morgonen istället, så klockan 8 var jag på gymmet och tränade :) (för 3:e gången den veckan) :D När jag kom hem åt vi frukost och gjorde oss i ordning för en tripp till Vimmerby för att fira Robin som har fyllt år. Vi åkte lite tidigare så vi hann med ett besök på Cubus också :P Det blev bara ett par strumpbyxor och en tunika till Malva där och av farmor fick hon halkstrumpor :) Tack :)
På eftermiddagen när vi kom hem åkte vi bort till Malvas farmor och farfar och var där hela kvällen.

I Söndags  var det ju jobb som stod på schemat och även fast vi hade ställt om klockan så var det inga problem att gå upp på morgonen och åka till jobbet :) Det blev ett pass mellan kl 7-14 så det var ganska lagom :) När jag hade slutat och kommit hem och duschat och ätit mat tog vi oss en promenad och sen åkte vi och storhandlade :)

Så det var den helgen det :) En mycket bra helg om ni frågar mig :D

1 kommentar:

  1. Så fina skor:) Wille har med sådana fast svarta:) Skoj med lite jobb med jue:) kram kram//Cissi Albin o willes mamma. www.vildawille.blogg.se

    SvaraRadera