lördag 5 mars 2011

Ändrade planer!

Idag blir det ingen tripp till Linköping utan det får bli nästa helg ist. Jag som hade längtat :P Men men :) Idag ska vi ist passa på att åka till Vimmerby för att fira Olivia :) Så det ska bli roligt :) Danne är iväg och jagar nu på morgonen och jag ska åka iväg och träna sen vid 9 tiden så om inte pappa Daniel är hemma då får Malva vara hos morfar Micke under tiden :) Varje vecka nu har jag tränat 2 dagar i veckan men den här veckan blir det 3 för jag körde Zumba i 50 minuter häromdagen också :) Skönt Skönt! :)

Igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos Thess, Jonas och Kevin :) Vi gjorde hemlagad pizza som vart jätte god :D  Tack för igår :)

 
Malvas nya väska!
Jag har tänkt länge att jag ska byta ut den stora skötväskan mot en mindre och några av mammorna i torsdagsgruppen har sånna väskor och jag har sett många andra på stan ha sånna och det ser så smidigt ut så jag fastnade också för den! Och jag gillar verkligen färgen på Min :D Den såg mkt mörkare ut på bilden på internet. Så i verkligheten var den mkt finare :D

Våran tjej har varit lika duktig inatt :) Jag gick bara in och lade henne i sängen igår kväll efter vällingen och sen gick jag ut med en gång när jag hade sagt god natt och hon somnade nästan med en gång och sov till klockan 7 i morse utan att vakna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar