onsdag 15 februari 2012

Sjukling

Mitt lilla hjärta har feber så idag är vi inne och vilar för andra dagen, det började i måndags kväll och hon är fortfarande jätte varm och glansig om ögonen som bara hänger :( Stackare! Det är jobbigt när hon inte mår bra :( Får hoppas att det släpper så att hon mår bättre framåt kvällen lr iaf tills i morgon.


Igår var det alla hjärtans dag men eftersom Malva var sjuk så kom vi inte ut någonting så vi kunde inte köpa något fint till Danne, men jag hade iaf så jag kunde göra efterätt tills efter maten. Jag och Malva fick iaf rosor och choklad när han kom hem. Tack älskling <3

Igår passade jag på att göra färdigt min lampa och hann även göra den lampan som jag har tänkt att ha i Malvas rum



Jag hängde upp den i Malvas nuvarande rum men jag hoppas snart få hänga upp den i hennes nya rum när det blir klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar