lördag 18 februari 2012

Feber igen :(

Mitt lilla hjärta fick feber igen igår eftermiddag :( Stackare det är verkligen jobbigt när hon är sjuk :( Speciellt på nätterna för hon far omkring så himla dant och ska ligga så nära mig hon kan, När hon är sjuk får hon ligga i våran säng och sova, det känns bäst så, i vanliga fall lägger vi henne i hennes säng på kvällen och sen vaknar hon alltid till på natten och då har det blivit att vi har gått och hämtat henne. Så hon sover ju i stort sett alltid i våran säng en liten del av natten iaf.
Även fast hon hade feber fick hon åka hem till mormor och morfar och sova där. Det var skönt att kunna gå ut själva och det var faktiskt skönt att kunna sova ganska bra en helt natt, som jag inte har kunnat den här veckan nu :/ Men jag saknar henne jätte mycket och känner mig lite elak som lämnade bort henne när hon var sjuk, så nu ska jag slänga i mig lite frukost och göra mig i ordning för att åka bort och hämta henne <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar