tisdag 28 februari 2012

Grattis Grattis

Grattis till Malvas kusin Olivia som fyller 4 år idag :) Och Grattis till min kusin Louise som fyller 16 år idag :) Och Grattis till alla fina människor som ska gifta sig :D (som jag känner) Inte idag alltså men framöver :) Så himla fint med bröllop :D jag blir lite rörd faktiskt :)



Det första bröllopet vi ska på är nu i sommar och eftersom det ska vara lila tema har jag beställt den här söta klänningen från Ellos till Malva :) Och jag tänkte även att hon ska få ha den på lillebrors/lillasysters dop sen också :)

Gah! Till en mindre rolig sak, jag har fortfarande inte fått något svar från försäkringskassan om min havandeskapspenning. Jag jobbar sista dagen i morgon och jag ska gå på min havandeskapspenning på måndag om det blir beviljat så det kan ju vara ganska bra att veta både vad jag ska säga till dom på jobbet och på Malvas dagis. Jag ringde upp och dom har fått in mina papper men enligt han jag pratade med har dom till den 9/3 på sig att fatta ett beslut. Men han gjorde en notering om att dom skulle titta på det inom 2 dagar. Tack det var snällt! Men jag kan inte se det när jag loggar in på deras hemsida utan jag måste vänta tills det kommer med posten innan jag får mitt svar. Haha ja vad ska man säga, det är roligt nästan jämt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar