torsdag 9 februari 2012

Mysmorgon


Idag har jag och Malva mysmorgon :) Vi har duschat och nu myser vi i våra myskläder och lyssnar på Imse vimse spindel, lilla snigel och andra sånger som Malva vill höra :) Vi ska snart äta frukost och sen göra oss i ordning för att åka till Cissi :) Idag ska vi bara träffa Cissi eftersom hon håller på att skola in Albin på dagis och han ska vara själv där i några timmar.

I tisdags skickade jag in papper om ansökan om havandeskaps penning, så nu hoppas jag att försäkringskassan godkänner det, just nu känner jag mig som en snigel på jobbet, jag går saktare än vad jag brukar och det jag ska göra tar ofta längre tid, jag får t.ex sätta mig ner på golvet ist för att böja mig :P I tisdags som var sist jag jobbade fick jag sammandragningar som gjorde ont så då var jag tvungen att sätta mig en stund tills det gick över, så jag börjar känna att jag har jobbat färdigt för ett tag nu, det är inte roligt längre när man mer känner sig som att man sinkar än hjälper :) I helgen jobbar jag iaf min sista helg :) Det ska bli skönt att bli av med jobbarhelger på ett tag :) Det tråkiga är att jag kommer sakna mina goa arbetskamrater :)

Nu har jag förresten skickat efter mer material till min lampa så att jag kan göra den klar någon dag, jag ska göra en liten också till Malvas rum har jag tänkt, en likadan med vita blommor fast att det ska vara några rosa i också, det hoppas jag blir fint :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar