fredag 3 februari 2012

Pyssel

Idag har jag varit ledig och det är jag väldigt glad för, för det var inget roligt alls att jobba i snöstorm igår :/ Så idag har jag och Malva bara varit inne och tittat på när det har snöat. Vi har bara tagit det lugnt för jag har inte orkat göra något annat, jag har sovit skit dåligt i natt för jag har haft foglossning och ont i ryggen sen jag jobbade igår :/ Men det är bara att stå ut dom sista veckorna! Jag har pysslat lite idag, jag har tänkt att göra om en rislampa så den blev lite roligare och nu hade jag fått hem grejerna jag behövde så då var det bara att sätta igång :) Jag är jätte nöjd med resultatet, förutom att materialet inte räckte till riktigt allt, men jag tror att det går att hänga upp den iaf och sen får jag limma dit dom sista blommorna när jag har fixat några fler :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar