fredag 1 juli 2011

Grattis till lilla pojken :)

Ett jätte stort grattis till Emma som nu har fått sin lilla pojke :D Han hade visst bråttom ut och kom en vecka innan planerat snitt. :) Jag är jätte glad för deras skull, nästan så man blir lite sugen på att ha en bebis igen :P Det är ju nästan ett helt år sedan Malva var så där liten, och det är ju nästan så att man har glömt bort det till och med :/ Tur att det finns bilder så att man kommer ihåg iaf ;)

Idag ska jag och Malva ner på stan med mormor och kanske moster Sofie så det blir 3:e dagen på rad som vi skenar nere på stan den här veckan :P
Nu har jag precis bakat en omgång med havrekakor med kolakräm så nu ska det nog räcka till kalasen i helgen. Jag bakade dom för ett tag sen men då visste jag att jag skulle få baka en omgång till för jag hade inte grejer hemma så det räckte åt en dubbelstats då. Så skönt att det är gjort! :)

Får se och hoppas på att jag hinner ut och springa nått mer den här veckan, i måndags sprang jag med mamma och i onsdags sprang Danne och jag 5 km. tyvärr har jag inte haft tid att gå till gymmet en enda dag den här veckan :( Det är illa! Nästa vecka måste jag ta igen det ist :)

1 kommentar:

  1. Gud vad gott det lät med havrekakor med kolakräm, kan man få receptet tro? :)

    SvaraRadera