fredag 15 juli 2011

Vad hände med vädret?

Vart tog det fina varma sommarvädret vägen? Nu har det ju nästan till och med varit lite kallt dom senaste dagarna :( Jag hoppas på att det hittar tillbaka iaf :) Sånt här väder kunde det ju ha varit förra året när man precis hade fött barn :P För då var värmen väldigt jobbig och vi kunde inte vara ute med Malva på dagarna för att det var för varmt. Då hade jag gärna haft det här vädret ist ;) 

Jag tror inte att vi har gjort så mycket dom senaste dagarna, jag blir verkligen vecko vill när Danne också är hemma :) Jag har varit på actic och tränat måndag, onsdag och idag iaf :) Sprungit har vi inte gjort en enda gång den här veckan, det har ju varit orienteringstävling på VO och igår regnade det ju hela dagen. 
Igår var vi på bvc och Malva fick sina 1 års sprutor :/ Usch det är inge vidare att sitta och hålla fast sin lilla tjej när hon sitter i ens knä och ska få 2 sprutor, en i varje ben :( Men det gick över väldigt fort så det var jätte skönt :) Hon hade växt rejält iaf :P när hon var 10 månader var hon 71cm lång och nu var hon 76 cm :) Hon väger 10,1 kg. Så hon är lite större än vad jag var kan man ju säga, jag vägde 7400 (ca) när jag var 1 år :P och var säkert mycket kortare också :P
Efter bvc var vi hos fotografen som tog kort på Malva på 1 års fotograferingen. Det var jätte svårt att välja en bild, alla var jätte fina :) Men vi kom fram till en bild iaf och min mamma var med så hon valde en annan bild :) Som var precis lika fin :) Dom skulle vara klara på fredag :) Det ska bli spännande att se dom då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar