måndag 11 juli 2011

Väldans bra humör :)

Just nu är jag väldigt glad :D Jag har en underbar dotter och en underbar sambo som jag älskar mest av allt <3 Han har semester så vi är lediga hela familjen (SKÖNT) Vi ska snart flytta till hus och vi har underbara människor omkring oss hela tiden... Haha vilken smörja det låter som, men just nu känner jag faktiskt så :) Jag är helt nöjd :D Träningen går som smort också förra veckan tränade jag på actic måndag, onsdag och fredag och jag sprang 5 km tisdag och torsdag :) Idag ska jag till actic så fort det har öppnat!

I lördags kom mina kusiner Louise, Jocke, hans fru Malin och deras otroligt söta dotter Wilma och hälsade på oss från Linköping, Vi gick ut till Lysingsbadet och badade :) Det var ju faktiskt skönt i vattnet nu! Och Malva är helt badtokig så även att vi håller henne i händerna när hon är i vattnet så drar hon i oss för att springa ut och ska bara längre och längre ut. Hon älskar att bada :D

På kvällen var det tjejmiddag hemma hos Thess :) Också jätte trevligt och jätte god mat! :)

Igår var vi i Vimmerby en sväng och firade Frida :) Vi fick go fika och poolen åkte fram så Olivia och Malva kunde bada, och vårat lilla blötdjur slänger sig både bakåt och framåt i poolen och plaskar, hon brydde sig inte ens så mkt om när Olivia gick upp.

Efter besöket i Vimmerby åkte vi hem till min pappa och mina småsyskon för dom ville träffa Malva eftersom dom inte var med på hennes kalas veckan innan för då var dom hos sin mamma och Johannes hade fotbollskupp då. På kvällen gick vi runt och tittade på altaner :P Både Dannes och mina föräldrar bygger altaner så först var vi hemma hos Dannes föräldrar och kikade hur det gick med deras altan och sen gick vi hem till mina föräldrar och kikade lite :P Sen när vi hade kommit hem och lagt Malva tittade vi på Harry Potter och den flammande bägaren. Jag vill se den sista filmen som går på bio men det var jätte länge sen vi såg dom andra filmerna och jag har alla filmer så vi har bestämt att vi ska se alla nu innan vi ser den sista :D Det är ju ändå inget bra på tv på somrarna :P

1 kommentar:

  1. hahah vi har också börjat kolla på alla Harry Potter filmerna. :P

    SvaraRadera