måndag 4 juli 2011

Kalas hela helgen

Igår fyllde våran busunge 1 år! <3 Hur sjutton kunde det gå så fort :P
Vi har iaf haft kalas både lördag och söndag för tyvärr får vi ju inte plats att bjuda alla samtidigt.
Men båda dagarna vart jätte bra och Malva har varit jätte glad hela helgen, inte så konstigt kanske när alla som kom hade med sig presenter till henne ;) Igår när kalasandet var slut stannade Frida, Robin och Olivia och vi grillade, det var mycket trevligt :) Och när dom hade åkt hem fick jag och Danne ta tag i all disk :P Men det går faktiskt ganska fort när man hjälps åt och oftast ser det värre ut än det är :) Idag gör inte jag och Malva så mycket annat än att leka med hennes nya leksaker :) En slappar dag har vi :)

Tyvärr dog min kamera så alla hann inte komma med på bild, men dom är med på videokameran ist :) Och korten som är tagna på lördagen har min syster tagit så varför alla som var på kalaset då inte blev med på bild får jag nog fråga min syster om för det vet jag inte.

Lördag 2/7
Söndag 3/7

Måndag 4/7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar