fredag 12 augusti 2011

Städa/Packa/Sova

Malva har börjat vakna alldeles för tidigt på morgonen (enligt mig) sen Danne började jobba, hon vaknar alltid vid 6 tiden och då tar vi in henne till oss så brukar hon somna om, men inte nu när pappas klockradio hoppar igång och han ska snooza  sådär 5 gånger lr nått, då är Malva hur pigg som helst och håller på och kryper runt i sängen för fullt och klättrar på mig, sen när Danne går upp ska hon också göra det, och hon ska följa med ner och säga hej då när pappa går till jobbet. Så jag får pallra mig upp klockan halv 7 varje morgon nu :/ När Danne har gått så är det full rulle så sovmorgon har vi visst inte längre :P Jo på helgen faktiskt än så länge iaf :) Iofs är det nog bra att hon vänjer sig vid att gå upp tidigt eftersom det kommer bli då hon måste gå upp när hon ska till dagis :) Och en annan sak som hon har börjat med nu när hon går upp så tidigt är att hon sover middag i nästan 2 timmar ist för 1 men då sover hon bara en gång om dagen. Så nu har min sessa somnat och då ska jag passa på att städa i ordning allt som min lilla busfröken har dragit fram nere i vardagsrummet och hallen och så ska jag passa på att packa lite också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar