fredag 5 augusti 2011

Dålig på allt

Den här veckan har gått fort även fast jag trodde att den skulle vara seg eftersom Danne jobbar. Det har iofs varit segt att han jobbar men jag har ju tydligen ändå inte haft tid, lust eller ork att skriva ett inlägg eller lägga in bilder på datorn som jag hade sagt. Fast det är iofs inte helt sant för igår satt jag och gick igenom alla bilder på datorn som jag ska framkalla och sen skulle jag föra över bilderna från kameran men medan jag gjorde det så dog min kamera, så jag var tvungen att ladda batteriet för att fortsätta och det har jag orkat med än :P

Jag känner också att jag är väldigt dålig på att höra av mig till folk :( Speciellt nu när vi ändå inte har haft något särskilt för oss, men jag ha en tendens till att bli lite förslappad när jag och Malva är själva hemma, så vi har gjort det som har varit "enklast" Gått ut och gått och varit hos mina föräldrar mesta tiden. Jag har iofs tränat måndag, onsdag  och idag också. Och idag har vi faktiskt varit på stan med Emelie och Leia :)

Nästa vecka hoppas jag inte blir lika slö... :)

Jag känner på mig att helgen kommer gå fort iaf, för i morgon ska vi på 75-års kalas och på söndag ska vi på dop :)

Nu ska jag se om min kamera har hunnit ladda klart så jag får in några nya bilder någon gång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar