tisdag 30 augusti 2011

Har ingen lust

Jag har inte haft någon lust alls att skriva något för det enda jag har velat skriva av mig om har jag strunta att skriva om för då får väl bara fel personer reda på det och då får man bara massa skit sen. Så nej tack, jag pratar med mina vänner om det och det räcker :)

På torsdag är det iaf bara 2 veckor kvar tills vi flyttar till vårat hus och vi längtar som bara den :D Det tråkiga är allt man måste styra med att ändra och fixa innan, Vi kan t.ex inte ha våran telefon via bredbandsbolaget som vi har haft förut och då går det tydligen inte att ha kvar samma nummer *suck* Så nu måste vi ge ut vårat nya hemnummer till alla som vill ringa hem till oss :P

Malva har börjat på dagis, idag är andra inskolningsdagen och idag ska jag vara med :)

3 kommentarer:

  1. vad är det som är så hemskt,man blir ju orolig! har det hänt något som jag inte vet? kram svärmor

    SvaraRadera
  2. Nej det har inte hänt något. Jag tror att du redan vet :) Det har med jobbet att göra. Kram

    SvaraRadera
  3. Dax för uppdatering tycker jag;) Kramiz vännen/ Cissi

    SvaraRadera