måndag 1 augusti 2011

Sommar :)

Äntligen verkar ju sommaren ha kommit tillbaka :D Men jag tycker det är skit tråkigt att den inte har kommit förens nu, idag har Danne börjat jobba igen, och på dom här 3 veckorna han har varit ledig har vi inte kunnat åka och bada en enda dag :( Han jobbar ju bara 2 veckor nu och är ledig 3 veckor till sen så jag hoppas att sommaren kommer stanna ett tag nu :D

I helgen var vi först på 1 års kalas, och sen var vi på grillfest som var mycket trevligt :D lite synd var det att vi inte hade barnvakt (mina föräldrar var i Ullared och Köpenhamn) så Malva var ju med hela tiden så jag och Danne kunde inte följa med ner på stan, men men det får vi ta nästa gång, väldans trevligt var det iaf :)

Jag är väldigt dålig på att lägga in bilder på datorn nu så därför kommer det inte upp några i mina inlägg, men jag ska försöka se om jag får tid till det i veckan nu :)

Nu har jag precis varit och tränat så jag skulle bara hem en snabbis och duscha och sen ska jag hämta min lilla älskling hos mormor och morfar Micke :D Tur att vi har dom, <3 :D Malva fick massa fina bra ha saker av dom som dom hade köpt till henne när dom var i väg :) Tack så jätte mycket :D ni är bäst! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar