måndag 9 april 2012

Påsk helg

Skönt med lång helg så att Danne får vara hemma lite mera med oss :) Vädret hade jag gärna bytt ut, men man slutas ju aldrig att bli förvånad längre :/ Vi har varit både hos mina föräldrar och Dannes föräldrar och ätit påskmat :) Och Malva har fått jätte fina påskägg :)



Idag ska vi träffa Cissi, Fredrik och barnen :D Det ser vi fram emot :) <3
Och i morgon ska jag träffa Emelie <3 för hon var ledig då :)

Jag har skrivit upp en lista på vad ni har för gissningar om när bebisen kommer och vilket kön, den är ute till höger bredvid inläggen här ------------>

Just nu börjar jag bli trött på att vara gravid, jag har sån hemsk foglossninig så jag kan ju knappt röra mig när jag sitter, ligger lr ska resa mig upp :S Det gör skit ont rent ut sagt! Men idag är det bara 25 dagar kvar till bf så jag hoppas på att inte gå över tiden så att det blir längre än så iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar