tisdag 3 april 2012

Flicka eller Pojke?


Så här ser min mage ut nu, lr rättare sagt i lördags vecka 35+0. Jag har fått några gissningar som jag tänkte skriva ner här :) BF är förresten 4:e Maj

Emelie: Pojke 26:e April
Jag: Pojke 28:e April
Cissi: Pojke April
Mamma: Pojke 1:a Maj
Natta: Pojke 5:e Maj
Frida: Flicka
Olivia: Flicka (som ska heta Maja) ;)
Pia: Pojke
Sussie: Pojke

Det är dom jag kommer på just nu vad dom har gissat på, men jag fyller på när/om jag får in fler gissningar, gissa gärna på datum också det blir lite extra spännande tycker jag :)




Helgen som var:  Nu i helgen så var vi först på kalas och firade Kevin och Elias :) jätte trevligt, förutom att Malva har blivit världens larvigaste!? hon tjuter hysteriskt när det kommer personer hon inte har träffat förut lr inte träffar så ofta, hon beter sig precis som att hon är helt vettskrämd och klänger sig fast som en apunge på mig lr Danne och sitter och blundar och bara gråter hela tiden?? Jag har inte en aning om varför hon har börjat såhär?? Men det är jobbigt iaf, både för henne och för oss :/ efter 1-2 timmar brukar det släppa så pass mycket att hon kan gå ner på golvet och gå kanske en halvmeter i från oss innan det släpper helt. Ofta när hon blir så är det precis när vi ska äta lr fika också så då får hon inte i sig någonting :S Jag hoppas verkligen att det går över snart! När vi var hos min kusin och hans sambo var hon likadan och när hon träffar sina kusiner blir hon så när hon ser deras pappa (som hon borde känna igen vid det här laget) Jag vet inte vad vi ska göra om hon fortsätter såhär?? Hon kan ju inte bli livrädd varje gång vi ska träffa någon :(

Söndagen skulle vi ha träffat Cissi med familj, men Albin fick feber stackaren så vi fick ställa in, det får bli en annan dag snart ist :) Istället spenderade vi mesta dagen hemma hos Malvas farmor och farfar :) Kusinerna från Vimmerby var också där :)

Igår kom Emelie och Leia hem till oss när Emelie hade slutat jobbet :) Det är kul när vi äntligen kan träffas för det blir tyvärr alldeles för sällan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar