tisdag 1 mars 2011

Mycket framöver!

Jag satt och tittade lite i min almanacka och shit vad vi har folk som fyller år nu framöver :) Jag skojar inte när jag säger att det är iaf en person i veckan tills den 22:e Maj. Förutom 1 vecka i April är det ingen som fyller men det jämnar ut sig med att 2 stycken fyller den här veckan och 2 stycken fyller samma vecka i slutet på april. Så vi hade nog egentligen inte tid att vara sjuka i helgen, vi skulle ju firat Olivia i söndags som fyllde 3 år igår! Stora tjejen :D men vi får trycka in det någon annan helg ist helst enkelt. Eftersom min bror fyller år på torsdag och pappa fyller nästa vecka så får vi slå ihop att fira dom i helgen som kommer nu på söndag. För lördag har vi tänkt att vi ska åka till Linköping :) Det var jätte länge sen nu. Och det återkommande problemet är ju som alltid! Vad önskar sig alla? Några har jag faktiskt koll på vad dom ska få men långt ifrån alla :/  Det löser sig nog som alltid men det är lite jobb med att komma på presenter hela tiden. Enda gången ingen fyller år i våra familjer är i Juni och November men på hösten är det iaf bara 2 i månaden ist för 1 varje vecka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar