torsdag 31 mars 2011

Låsa!?

Jag funderar på att låsa min blogg!? Jag tycker det är lite tråkigt att aldrig lägga upp bilder på Malva men jag vill helst inte visa henne för hela världen och om bloggen är låst kan ju inte så många "obehöriga" läsa och se bilderna. Men jag är ganska nojig ändån för är det inte så att så fort du lägger upp en bild på internet så finns den alltid kvar någonstans även om man tar bort den?? Aja jag får fundera på saken ett tag. jag kan ju bli bättre på att ta bilder och lägga ut på andra saker så kanske det blir lite roligare att läsa :P

Så här ser jag numera ut i håret efter besöket hos frissan :) Kanske inte jätte stor skillnad, men luggen är klippt och lite på längden + att min syster färgade mitt hår häromdagen.

Jag kan ju passa på att säga att jag är lite stolt över mig själv. Idag är nog första eller andra gången som jag har lagat lunch till mig själv mitt på dagen och ätit sen jag slutade jobba innan Malva kom. Jag är skit dålig på det men jag måste skärpa mig!! Kan ju inte vara så svårt när Malva ändå äter. Hon äter våran mat hela tiden nu men jag gör alltid en matlåda till henne så att hon kan äta det till lunch dagen efter. Kanske får börja med det till mig själv också :P


1 kommentar:

  1. Så fin du blev i håret:)
    Ja de där med låst blogg, jag har ju de, för ja inte vill att "vem som helst" ska kunna se bilderna. Bilderna borde ju inte sparas på nätet trots att man tar bort dem,e nog kanske bara datahacker som kan trolla fram dem då?! Hehe!!! Jag tycker de e så skoj med bilder:)
    Oh tack för din fina kommentar:) kram kram // Cissi, albin o willes mamma!

    SvaraRadera