torsdag 3 mars 2011

8 månader

Idag är Malva bus hela 8 månader :) Och nu kanske man till och med kan hoppas på lite vår framöver :) Det känns hur bra som helst! Vårat busfrö blir verkligen bara busigare och busigare för varje dag ;) Hon kryper omkring överallt och ställer sig upp överallt, i början var hon tvungen att dra sig upp när hon skulle stå men nu går det hur lätt som helst på röda ;) Så det är inte lätt att alltid hinna med! Hon har börjar prata mer också och tycker att det är jätte roligt när vi sjunger och gör rörelser till musiken :)
En liten klätterapa är hon numera också :P Om hon sitter med oss i soffan så ska hon alltid på och klättra på oss och dra i håret och grabba tag i ansiktet eller någon annanstans.
När hon har varit sjuk har hon sovit i våran säng och sen har hon fortsatt med det (För pappa tycker det är mysigt) Men jag tycker det är svårt att sova för hon far runt hela tiden innan hon somnar och när hon sover också för den delen härom natten vaknade jag av att hon låg och sparkade mig i ansiktet :/ Inte så skönt tyckte jag. Men det är inte så lätt att lägga henne i sin säng när hon är hur pigg som helst på kvällen :/ Så hon somnar lättare om hon sover i våran säng. Jag vet inte hur vi ska göra med den saken?! Måste komma på nått sätt att få henne trött på kvällen iaf.


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på tror att det får en bli en promenad snart iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar