måndag 14 mars 2011

Inte igen...

Jaha ny vecka och både Malva och jag är krassliga, dumma förkylning som kommer och går. Idag har jag jätte ont i halsen och känner mig hängig och Malva är inte heller pigg och är jätte täppt i näsan :( Och jag tror att Malva har börjat få någon mer tand för hon kliar sig i munnen hela tiden nu och skriker på kvällarna och inget hjälper. härom natten hade hon feber också :( Jag tycker synd om min lilla sessa och det är jobbigt när man själv inte mår bra och inte har så mkt energi :/ Idag får bli en innedag, jag har ingen lust eller ork att göra mig i ordning för att gå ut just nu så tror det får bli att sätta på en film och mysa ner sig i soffan med en skål med glass för halsen ;) Får bara hoppas på att Malva vill leka snällt med sina leksaker i vardagsrummet och inte krypa iväg överallt och hitta på hyss :P Hon har börjat med en rolig sak förresten. Hon ställer sig ju upp mot allt hela tiden och speciellt mot vardagsrumsbordet och så går hon längs sidan och sedan sträcker hon sig över mot soffan så går hon längs med den också :) Men nu har hon börjat med att försöka ställa sig upp från sittande när hon inte har något att stödja sig emot, det ser ganska kul ut :P Men det dröjer nog ett tag innan hon kan det iaf :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar