onsdag 9 mars 2011

9

Idag är det 9 dagar kvar tills vi ska åka till Skövde och äntligen få träffa lilla Saga <3 Jag längtar som bara den! Det känns som en evighet hon hinner ju bli 3,5 månad innan jag har fått träffa henne för första gången. Så nu längtar jag verkligen <3 Nedräkningen har börjat ;)

Igår var en helt underbar dag! Jag och Malva tog bilen hem till Emelie och Leia och sen gick vi ut och gick i det fina vädret :) Helt underbart! Vi köpte solglasögon till Malva och Leia men dom var inte så pigga på att ha dom på sig :P Klockan 2 skulle vi träffa föräldragruppen nere på bvc och även den här gången var hur tråkig som helst. Man inbillar sig att dom kanske tar upp något som är bra att veta som man själv inte har tänkt på så därför går man, men gör dom det? eh nej! Jag blir bara trött, irriterad och hungrig när jag är där :P Efteråt gick Emelie, Emma och jag och anmälde oss till förstahjälpen kurs på småbarn under 1 år. Så det ska bli skönt att gå den kursen så att man vet lite ifall något hemskt skulle hända :(

Sen åkte vi hem till Malvas farmor och farfar och mötte upp Daniel där, vi var bjudna på vegetarisk lasagne och den var jätte god :D

Idag ska vi träffa Erika och Isa så den här dagen blir nog minst lika bra som igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar