fredag 18 februari 2011

Sjuka

Usch fy och blä för att vara sjuk. Både jag och Malva har varit dåliga i veckan så igår fick vi ställa in våra planer. Jätte tråkigt men det var inte annat att göra :( Idag känner jag mig bättre men Malva blir bara mer förkyld, hon snorar och hostar hela tiden och på natten täpper det till så att vi får gå upp och spola näsan på henne. Det är första gången som Malva har åkt på någonting och jag är glad att hon är hyfsat gammal endån, måste ju vara jätte jobbigt när dom blir sjuka och mkt mindre :( Idag fick vi tyvärr också ställa in våra planer. Men jag hoppas att det gör att lillan blir bättre snabbare <3 Och jag försöker göra allt för att inte bli smittad igen.

2 kommentarer:

  1. usch det e så jobbigt när dom små är sjuka.. vi är med dunderförkylda här hemma, så ni får väl se om ni törs komma hit på söndag.

    SvaraRadera
  2. Ja fy inge vidare :/ Får hoppas att hon kan bli frisk nu under helgen iaf.. Jag ska jobba på söndag så vi kan tyvärr inte komma :/ Jag skickade precis ett sms till dig :)

    SvaraRadera