måndag 21 februari 2011

Kryper!

Nu har Malva äntligen lärt sig att krypa framåt :) Skönt för hennes egen skull för hon blev ju så arg när hon bara kom bakåt istället för fram. Men nu kommer hon dit hon vill minsann :) Det är ganska skönt men nu måste man ha ännu mera koll på vart hon tar vägen någonstans :) Men det är så roligt att se när hon lär sig nya saker och hur himla fort allt går hela tiden :)

Idag har vi haft en slappar dag vi var ute på lager 157 en sväng med mormor och följde med hem dit en liten sväng men sen har jag och Malva varit hemma resten av dagen. Hon börjar bli bättre med sin förkylning men nu är det jag som börjar bli förkyld ist. Jag hoppas det inte blir så långvarigt :) Jag jobbade hela helgen som var nu så det kan ju vara därför jag är ganska trött och seg idag med. Det var ganska kul att jobba och tiden gick ju fort men jag är verkligen inte van vid att gå så tidigt nu för tiden så det kändes i slutet av dagarna :P Så Malva och Pappa fick ha en mys helg alldeles för sig själva :) Det hade gått hur bra som helst :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar