lördag 25 september 2010

Lördag igen

Jaha då var det helg igen :) den här helgen är det nog faktiskt inget speciellt som händer :) Så skönt att bara ta dagarna som dom kommer =) Idag är Malva 12 veckor gammal, det börjar bli svårt att hålla räkning på veckorna :P Nästa söndag är hon i alla fall 3 månader :) shit det går verkligen fort nu, jag tycker att hon lär sig saker varje dag och pratar gör hon som bara den :D hon har fått till nått läte så det låter som att hon säger mamma ibland ;) hihi det låter så kul :) Hon älskar att ligga i sängen och på skötbordet och prata med mobilerna som hänger i taket.

Idag ska vi gå bort till mormor och morfar micke en sväng för dom hade visst en present till Malva. sen skulle jag vilja gå ut till lucerna där det tydligen öppnar nån möbel outlet idag stod det i tidningen.

Igår tog vi det lugnt fram tills klockan 13 då tyckte jag att det var dags att gå ut lite så vi gick en ganska lång sväng så jag passade på att ringa min efterlängtade kusin Madde <3 Det är så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, det blir mest att vi ses på somrarna och den här sommaren har vi ju blivit bortskämda med att träffas för hon har ju faktiskt varit här nere 3 gånger tror jag sammanlagt och så träffades vi på jocke och malins bröllop så nu känns det tomt att inte träffa henne :( Det skulle ju vara roligt att va med och se hur hennes mage växer för varje dag ;) Nu är det inte långt kvar tills deras lilla älskling kommer :) vi får hoppas att det inte är massvis med snö då för vi ska ju vara först att hälsa på lilla sötnosen ;) <3

På kvällen gick vi ut och åt på toriono med dannes föräldrar och sen gick vi hem till dom :) så det vart en riktigt trevlig kväll :)

Madde & Sandra









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar