tisdag 29 november 2011

Ensam hemma

Idag är jag ensam hemma. Jag jobbar kväll och skulle egentligen lämna Malva på dagis klockan 14 men hennes fröken ringde igår och frågade om jag ville lämna henne redan klockan 9:30 för dom har 50 års jubileum idag och skulle ha lite kalas :) Så det är klart att jag tyckte att hon skulle vara med på det :) Så nu är jag ensam hemma bara för det hela dagen tills jag börjar jobba :P Lite konstigt men lite skönt också för nu ska jag passa på att städa riktigt ordentligt hade jag tänkt :D rolig syssla :P men det är ju sånt man får passa på att göra när man har lite tid ensam :)

I helgen som var så var vi hemma hos Cissi, Fredrik, William & Albin på middag :) Super trevligt <3 Det får vi snart göra om :) Synd bara att det inte finns någon tid för det förens vi har kommit hem från Thailand i mitten på januari :/ Men då får vi bjuda igen iaf :)

På fredag får jag också lite egentid :D Fast tillsammans med fina tjejer :) För då har vi bokat bord och ska gå ut och äta :) Det ser jag verkligen fram emot :) vilket lyx :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar