onsdag 20 april 2011

Tråkig jag känner mig

När jag inte har bloggat på några dagar så känner jag mig ganska tråkig. Men vi har inte gjort så mycket dom här dagarna. Varit i affären, städat, lagat mat och tagit en promenad varje dag. Det är nog allt. Så mycket roligare än så har vi inte haft det här hemma :P Jo förresten jag har pyntat klart vårat påskris med fjädrar (Bild kommer kanske :P) Igår gick vi inte ens till öppna förskolan för Malva har varit så förkyld i helgen och jag vill inte riskera att hon ska bli ännu värre och speciellt inte när det börja bli lite bättre nu.

Idag ska jag fortsätta att städa och skriva en inköpslista på vad som måste handlas hem till kalasen vi ska ha i helgen :P Vi hoppas på fint väder i alla fall så att man kan sitta ute :)

Igår fyllde faster Matildas pojkvän David 20 år, så jag passar på att säga GRATTIS till honom ;D

Hoppas att alla får en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar