fredag 15 april 2011

Trädgårdsmästare

Idag har vi varit ute nästan hela dagen :) Så himla skönt väder det har varit idag :) Först gick vi en promenad med Erika, Isa & Marvin då vi bl.a införskaffade oss lite blommor och påskris :) Fjädrar blev det inga för dom var slut på ÖB så det får nog bli nästa vecka jag orkar åka runt och se om jag hittar några.

När vi kom hem gick jag och Malva ut på altanen för att fixa i landet som såg jätte tråkigt ut efter att Danne klippte ner dom fula buskarna förra helgen. Malva fick sitta i sin vagn och titta på, men det hade hon inget emot för hon satt så snällt :) Jag kan verkligen ingenting om blommor men jag tyckte jag lyckades bra ändå :)

Det blev lite knas med bilderna så hela fick inte plats :P Men på efter bilden så fortsätter det likadant med varannan påsklilja och varannan pensé en bit bort :)
Ikväll blev vi bjudna hem till mina föräldrar på räkmackor och det tackar man ju inte nej till precis ;) Så där kommer vi tillbringa kvällen :)

2 kommentarer:

  1. Så fint de blev gumman:) Härligt med lite blommor! Du får ju visa bild på de nya fina bordet med till Malva:) Längtar tills vi köper vårt till Wille,men då e de väl slut,hihi! kramiz//cissi,albin o willes mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det blev iaf lite skillnad :) Ja klart det kommer bilder på bordet :) Vi har inte satt ihop det än bara ;) Ja vi passade på med en gång, för att inte riskera att det skulle ta slut, för det är ju så fint :) Kramiz

    SvaraRadera