onsdag 13 april 2011

Skärpning!

Gahh vad jag blir irriterad på mig själv ibland. Hur lat kan man vara egentligen? Jag måste verkligen börja göra lunch till mig själv på dagarna men jag orkar helt enkelt inte. Jag måste försöka få in det som en rutin för just nu äter jag antingen ingenting eller så går jag och småäter och då blir jag bara sur på mig själv efteråt. Så det är ett måste från och med nu! Först och främst för att jag behöver det och sen tror jag ju att det kan hjälpa mig lite till en fastare kropp ;) Det hjälper ju inte bara med träning, man ska ju äta rätt också. Jag tränar bara två gånger i veckan vilket jag egentligen tycker är för lite, men jag vill ju inte lämna bort Malva varje dag bara för att jag ska träna. Så två gånger i veckan it is. Vi får börja gå mera långpromenader nu igen ist ;)

2 kommentarer:

  1. åhh jag vet hur det e, jag e skit dålig på att göra lunch till mig.. ändå gör jag ju det till kevin..

    SvaraRadera
  2. Ja det e konstigt att man inte orkar bry sig mer om sig själv :P Jag lagar inte lunch till Malva, jag gör nästan jämt en liten matlåda till henne när vi äter mat vid 4 så får hon äta det till lunch dagen efter :)

    SvaraRadera