lördag 30 april 2011

En kort sammanfattning!

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn nu på ett tag :P Igår hade jag tänkt att rensa landet på framsidan och sen åka och träna. Men icke. Landet tog HELA dagen! Bara för att nån har planterat världens fulaste buskar som tog upp precis hela landet, så nu är buskarna väck! Skönt! Och idag bestämde vi att vi ska åka till Linköping så då hinner jag varken med att träna lr något längre inlägg med bilder. Men det får komma i morgon lr på måndag :) Jag har tagit bild på Dannes present han fick av mig också. Det är en tavla med ett & som det står våra namn i och datumet vi träffades. Så idag ska jag bl.a. köpa en ram till tavlan för den storleken jag vill ha verkar ju inte finnas här :/ (40x50)

Hoppas att alla får en trevlig Valborg och första Maj :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar