onsdag 18 januari 2012

Segt

Det känns fortfarande segt att man inte riktigt ställt om sig ännu, om kvällarna är jag jätte trött, nu ska jag iaf vara ledig i 2 dagar innan jag ska jobba helgen och det ska bli jätte skönt :)

Jag längtar som tusan tills våren ska komma för jag har lite svårt att komma ur att bli lite smått deppig av att det är så mörkt och kallt ute :/ VÅR och SOMMAR vill jag ha :D


Halsbränna!
Som dom flesta säkert redan vet nu så ska ju vi snart bli 4 i våran familj <3 Malva ska bli storasyster :)
Magen börjar bli större och jag har börjat få halsbränna varje dag nu :S Det är obehagligt men inte så jag mår dåligt av det. med Malva hade jag bara det någon gång och det var senare i graviditeten, men det är fler saker som har skiljt sig ganska mkt från förra gången. Det sparkar iaf för fullt inne i magen och det är jätte skönt att veta att h*n mår bra iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar