torsdag 19 januari 2012

Så mycket jag vill ha

Åh vad sugen jag är på att göra om överallt här hemma, Vi har inte renoverat eller gjort om någonting i vårat hus för vi ville bo in oss lite först och så sa vi att vi skulle vänta tills vi hade varit i Thailand. Vi tycker själva iaf att vårat hus är i så bra skick så att man inte måste riva ut allt det första man gör. Det är sovrummen som är tråkigast som vi vill ha nya golv och tapeter i. Och nu när vi är hemkomna från Thailand så skulle jag verkligen vilja att vi satte igång med att göra i ordning Malvas rum för där vet jag verkligen hur jag vill att det ska bli :) Så det ska bli så kul när vi väl sätter igång med det. Fast jag har stora planer med resten av huset också och utsidan med, men tyvärr kan man inte göra allting samtidigt och ibland har inte jag och danne samma uppfattning om vad som ska göras, han tycker t.ex inte att det är så hög prioritet att måla om staketet ute som redan är nymålat :P Jag kan väl hålla med om det till viss del, men nu är det så att det är nymålat i brun färg och det ser ju hur dystert och mörkt ut som helst så jag tror att ett vitt staket skulle göra hur mycket som helst :D Aja vi får väl se i vilken ordning vi väljer att göra saker och vem som får ge med sig :P

Idag har Cissi och Albin varit hemma hos oss på lekdejt :D Det var hur länge sen som helst nu så det var jätte roligt att ses igen :D <3 Nu får det absolut inte gå lika lång tid igen tills nästa gång, men det är sjukdomar, juldagar och våran resa som har gjort att det har gått så lång tid.

I morgon ska vi träffa Emelie och Leia, det var också jätte länge sen så det ska bli jätte roligt <3 Och jag får till och med träffa Emelie en sväng idag på tu man hand ;) Haha det är viktigt det också, vi ska bara åka och handla lite mat tills i morgon men iaf :) Då får vi även besök från linköping :) Min kusin och hans familj kommer och hälsar på och vi får träffa deras tvillingar för första gången som nu är 3 månader gamla :) Så himla mysigt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar