tisdag 17 januari 2012

Första för i år

Jag har inte orkat skriva något i bloggen sen vi kom hem från Thailand, så det här blir det första inlägget i år.

Vi har haft en jätte härlig semester i Thailand, vi var i Phuket i Kata, men åkte runt lite till dom andra stränderna också. Det känns lite smått deprimerande att vara hemma igen faktiskt :( Det är kallt och mörkt och tråkigt att behöva jobba och passa tider :( Sen vi kom hem har det varit jobbigt att ställa om sig med tidsskillnaden, igår jobbade jag kväll och slutade kl 21:30 då var jag hur trött som helst (då var klockan 03:30 i Thailand, så då var jag van att sova för länge sen :P) men det går bättre och bättre för varje dag som går som tur är :P Men nästa gång vi åker så långt så får jag påminna mig själv om att ha lite semester när vi har kommit hem också :P

Jag får lägga upp lite bilder någon dag och skriva lite mer om vad vi har gjort då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar